Belettering, Autoreclame

Autoreclame is het rijdende visitekaartje van jouw bedrijf. Jouw naamsbekendheid zal met autoreclame snel stijgen. Daarbij zorgt het voor een professionele uitstraling. Potentiële klanten maken zonder het zelf door te hebben kennis met jouw bedrijf. Het creatieve team zorgt voor de belettering, autoreclame. Van het ontwerp tot aan de uitvoering. Simpele belettering tot volledige carwraps en of het hierbij om een bestelbus of een vrachtwagen gaat, maakt niet uit. Voor alle belettering, autoreclame kun je terecht. Er wordt met je meegedacht, zodat je er straks wordt rondgereden met de perfecte autoreclame.

Autoreclame wordt het meest gezien

Uit cijfers van het ministerie van Infrastructuur en Milieu en het Centraal Bureau voor de Statistiek blijkt, dat autoreclame de meest effectieve vorm van reclame is. Een bedrijfsauto die veel op drukke wegen rijdt, wordt per maand door meer dan honderdduizend personen gezien. Dit kan dus oplopen tot 2 miljoen impressies per jaar. In verhouding met de kosten van de belettering, autoreclame is dit een zeer efficiënte en doeltreffende manier van reclame maken. Met de relatief lage investering heb je wel een heel groot bereik. Daarbij bereik je met autoreclame een groot deel van je doelgroep, omdat je voornamelijk in jouw regio zou rijden. Deelnemers in het verkeer kunnen niet om deze boodschap hebben, want het is niet mogelijk weg te zappen. In een file wordt jouw belettering, autoreclame gegarandeerd gezien.

Verschillende mogelijkhedenautobelettering

Communiceren door middel van reclame op jouw auto kan in verschillende vormen. Het kan simpele belettering zijn maar ook zeer uitgebreide full colour uitingen met hoge attentiewaarde. Bij van oudsher worden de flanken van een bedrijfsauto onder handen genomen door de letterschilder. Dit is een vintage autoreclame, maar wordt nog steeds door enkele specialisten aangeboden, tegenwoordig wordt het ook vaak signpainters genoemd. In principe is alles mogelijk zoals, met letters en logo’s, full colour afbeeldingen, striping, overgangen en kleurcombinaties. Ook het volledig inpakken van de auto kan. Met zelfklevende folie is dit mogelijk. Bijvoorbeeld om aan te kunnen sluiten bij de kleuren van jouw bedrijf zijn huisstijl. Dit is een goedkopere manier dan het opnieuw laten spuiten van de auto. De restwaarde van de auto wordt er alleen maar positief door beïnvloed. Doordat je bij de verkoop van de auto de ‘tijdelijke huid’ van de auto verwijderd, zal de auto er nog zo goed als nieuw uitzien en verkocht kunnen worden. Geïnteresseerd in belettering, autoreclame? Neem dan vooral contact op om de verschillende mogelijkheden te bespreken.

Meer informatie over autobelettering vind je hier.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *